Засідання Координаційної рада з питань місцевого самоврядування та постійної комісії районної ради

27.04.18

27 квітня 2018 року  в залі засідань районної ради відбулось спільне засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради та постійної комісії районної ради з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності і етики, гласності, агропромислового комплексу, регулювання земельних ресурсів та реформування земельних відносин.

Провела та підвела підсумки засідання заступник голови районної ради Н.Григорьєва. В роботі засідання взяв участь В. Глізнєцов  – заступник голови райдержадміністрації.

До порядку денного спільного засідання було внесено ряд питань, зокрема по питанню: «Про результати та хід виконання Урядової програми «Доступні ліки» проінформував членів Координаційної ради та комісії С. Кушнір – заступник головного лікаря комунальної установи «Тульчинський районний центр первинної медико- санітарної допомоги», який акцентував увагу присутніх на тому, що 3 квітня 2017 року в дію увійшла Постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 року №863 «Про впровадження відшкодування вартості лікарських засобів під час амбулаторного лікування осіб, що страждають на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ, бронхіальну астму за переліком міжнародних непатентованих назв лікарських засобів». Відпуск медикаментів здійснюється за виписаними лікарями рецептами, які підлягають повному чи частковому відшкодуванню.

Виділена субвенція на реалізацію Урядової програми у 2017 році становила 1 млн. 30тис.595 грн. Згідно поданих аптечними закладами звітів кошти були використані у повному обсязі (100 % від річного плану). Кількість виписаних рецептів 30964, кількість реалізованих рецептів 25225 (83%), середня вартість одного рецепту становить 40 грн.

У 2018 році виділена субвенція у розмірі 1 млн.457 тис.327 грн. За І квартал 2018 року використано 420 тис.519 грн. (29 % від річного плану). Кількість виписаних рецептів 10164, кількість реалізованих рецептів 10100 (98%), середня вартість одного рецепту становить 42 грн.

Протягом 2018 року адміністрацією Центру було укладено 10 договорів з аптечними закладами (працює 18 аптечних пунктів). У 2017 році було укладено 9 договорів , працювало 17 аптечних пунктів.

Аптечний пункт ПрАТ «Тульчинська ЦРА №90» був закритий в с. Журавлівка. В с. Тиманівка аптечний пункт працює, проте відпуск медикаментів за пільговими рецептами не здійснює.

З початку дії Урядової програми «Доступні ліки» були створені електронні реєстри осіб із серцево-судинними захворюваннями, цукровим діабетом ІІ типу, бронхіальної астми. Виписка рецептів на відшкодування здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.11.2016 року №863 «Про впровадження відшкодування вартості лікарських засобів під час амбулаторного лікування осіб, що страждають на серцево-судинні захворювання, цукровий діабет ІІ, бронхіальну астму за переліком міжнародних непатентованих назв лікарських засобів». Згідно реєстрів кількість осіб з серцево-судинними захворюваннями – 11706 чол., бронхіальна астма – 386 чол. та цукровий діабет ІІ типу – 1729 чол.

Відповідно до листа Міністерства охорони здоров’я від 05.02.2018 року № 18.2-04/2929, з метою збільшення доступності пацієнтів у сільській місцевості до лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню в рамках реалізації Урядової програми «Доступні ліки», проводиться робота шляхом виписування фельдшерами рецептів та здійснення реалізації (відпуску) цих ліків у приміщеннях фельдшерських, фельдшерсько-акушерських пунктів та амбулаторій загальної практики сімейної медицини, які розташовані у сільській місцевості, де відсутні аптечні заклади.

В тих амбулаторіях, де відсутні лікарі, а саме: Мазурівська, Нестерварська, Суворовська з метою наближення первинної медичної допомоги до жителів сіл, були надані сумісництва по 0,5 посади лікарям ЗПСМ інших амбулаторій, по Білоусівській АЗПСМ відповідальним лікарем по даному напрямку роботи є лікар ЗПСМ Клебанської АЗПСМ – Нечипорук Л.Д.

Начальник сектору агропромислового розвитку Ю.Зубченко доповів по питанню «Про стан інвентаризації водних об’єктів та використання земель водного фонду на території району». Із співдоповіддю по даному питанню виступив М. Нестеришин - головний інженер Тульчинського    міжрайонного управління водного господарства.

За інформацією відділу управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, на виконання доручення голови облдержадміністрації №01.01-114782 від 14.08.2017 р. та з метою уточнення переліку об’єктів, право оренди яких може бути реалізовано на земельних торгах та окремих водних об’єктів які втратили господарську діяльність, а також підтримання стабільності русел річок в районі створено комісію з обстеження водних об’єктів розташованих на відповідних територіях.

Районна комісія провела обстеження всіх водних об’єктів розташованих на відповідних територіях. Проінвентаризовано 234 водних об’єктів загальною площею 1862,5 га. в тому числі за межами населених пунктів 151 од, в межах населених пунктів 83 од. із них 111од. перебуває в оренді, 30 – загального користування, 14 висохло, 22 од. – можливе висихання чи болото. Крім того 47 водних об’єкти мають площу менше 1 га.

Стосовно водних об’єктів, що мають малу площу, глибину чи ті, що вже пересохли або перетворились на болото буде прийнято відповідне рішення про їх подальще переведення в іншу категорію земель, як не придатних для рибогосподарських потреб.

Заключено договорів оренди земельних ділянок водного фонду по району – 86 од., в тому числі за межами населеного пункту – 68 од, в межах населеного пункту – 18 од., земельні ділянки водного фонду у постійному користуванні – 14 од., в тому числі за межами населеного пункту – 12 од, в межах населеного пункту – 2 од.

На виконання іншого доручення голови облдержадміністрації «Про проведення інвентаризації гідротехнічних споруд, розташованих на території області» від 09.11.2017 року за №01.01.-116684 в районі, розпорядженням голови райдержадміністрації та голів ОТГ утворено інвентаризаційні комісії та забезпечено проведення інвентаризації. В результаті встановлено, що в районі налічується 177 гідроспоруд, з них 38 знаходяться в незадовільному стані, 1- в аварійному.

За результатами інвентаризації, головам відповідних територіальних громад та орендарям водних об’єктів, на яких розташовані гідроспоруди, що не мають власника, рекомендовано вжити заходів стосовно оформлення на них правовстановлюючих документів; на гідроспоруди, що перебувають в аварійному стані та становлять потенційну загрозу – терміново вжити додаткових заходів щодо їх першочергового ремонту та відновлення.

Про раціональне використання, збереження та відтворення лісових ресурсів на території Тульчинського району членів Координаційної ради та постійної комісії проінформували Г.Кілімнік– в.о. директора державного підприємства, головний лісничий«Тульчинське лісомисливське господарство»та М.Подгорний - директор ДП «Тульчинський райагроліс».

Зокрема  в.о. директора державного підприємства, головний лісничий«Тульчинське лісомисливське господарство»Г.Кілімнік, проінформувала, що державне підприємство «Тульчинське лісомисливське господарство», створене на підставі наказу Державного комітету лісового господарства України від 19.04.1996 № 41 «Про реорганізацію Тульчинського держлісгоспу і державного мисливського господарства «Шпиківське», засноване на державній власності, належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів та входить до сфери управління Вінницького обласного управління лісового та мисливського господарства.

Лісгосп включає в себе 6 лісництв, які не відокремлені і не мають статусу юридичної особи: Брацлавське, Журавлівське, Кирнасівське, Орлівське, Томашпільське, Шпиківське та Шпиківську лісозаготівельну дільницю.

Основними напрямками діяльності підприємства є:

- проведення заходів з відновлення лісів, підвищення їх продуктивності, створення  насаджень із швидкоростучих і технічно цінних порід;

- здійснення заходів із заміни малоцінних низькопродуктивних насаджень на високопродуктивні, заліснення малопродуктивних земель;

- організація лісонасіннєвої справи і лісових розсадників;

- поліпшення стану і підвищення продуктивності лісів;

- охорона лісів і захисних лісонасаджень від незаконних порубів, пошкоджень;

- охорона лісів і захисних лісонасаджень від пожеж, здійснення протипожежних заходів, захист лісів від хвороб та шкідників;

- облік лісових користувань;

- виробництво продукції та товарів народного споживання, проведення лісозаготівельних робіт.

Загальна лісова площа підприємства складає 24,0 тис. га.

 

п/п

Показники

Одиниця

виміру

За 2017 р.

1 квартал 2018р .

1.

Загальна лісова площа

тис. га

24,0

24,0

2.

Середньооблікова кількість штатних працівників

чол.

182

181

3.

Садіння і висівання лісу в ДЛФ

га

136

36

4.

Створення лісових насаджень

га

30

-

5.

Заготівля ліквідної деревини

кбм.

49018

14674

6.

Проведено доглядів за лісовими культурами

га

2189

 

7.

Реалізація ліквідної деревини, всього

кбм.

47106

9901

8.

Заготовлено лісового насіння

т.

16,3

 

9.

Витрати на ведення лісового та мисливського господарства за рахунок власних коштів

 

тис.грн.

31615

9010,8

10.

Вирощено посадкового матеріалу

тис.шт

630,0

 

11.

Обсяг виручки від реалізації продукції, всього

тис.грн.

76777,0

20458,0

12.

Чистий прибуток

тис.грн.

8414,0

1451

13.

Рентабельність реалізованої продукції

%

11,0

7,1

14.

Рентабельність заготовленої лісопродукції

%

6,5

8,3

 

Підприємством у 2017 році сплачено податків та зборів до бюджетів всіх рівнів 30951,0 тис.грн., єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  7079,0 тис.грн, усього виплат на користь державі 38030,0 тис.грн.

Придбано капітальних інвестицій на суму 3652,0 тис.грн. в тому числі побудовано лісогосподарську дорогу в Кирнасівському лісництві протяжністю 0,6 км.

За 1 квартал 2018 року Підприємством було сплачено податків та зборів до бюджетів всіх рівнів 6074,0 тис.грн., єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  2188,0 тис.грн, усього сплачено податків 8262,0 тис.грн.

У спільному  засіданні Координаційної ради та комісії взяли активну участь члени постійної комісії районної ради з  питань законності, правопорядку, депутатської діяльності і етики, гласності, агропромислового комплексу, регулювання земельних ресурсів та реформування земельних відносин.

Із усіх питань порядку денного засідання прийняті відповідні рішення.

 

Повернутись