КОМПАНІЯ ДЕКЛАРУВАННЯ 2021

28.01.21

Топ-5 технічних порад для роботи з Реєстром декларацій

 

Після оновлення Реєстру декларацій до особистого кабінету декларанта додалося багато зручних функцій. Зокрема, тепер під час роботи з чернеткою усі персональні дані  зберігаються та доступні для продовження роботи з документом при використанні іншого браузера, комп’ютера або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 

Також при створенні нової декларації на основі попередньої забезпечено перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа (https://bit.ly/3ohfS0k).  

Щоб коректно користуватися всіма новими функціями, перед початком роботи з Реєстром декларацій дотримуйтеся кількох простих порад. 

Порада № 1

Для входу в Реєстр декларацій використовуйте веббраузери без вбудованого VPN. 

Якщо ви використовуєте VPN, відімкніть його під час роботи з Реєстром декларацій. 

Порада № 2

Перевірте, чи опубліковані сертифікати вашого КЕП на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, яким вам видано кваліфікований електронний підпис.

Наприклад, якщо ви отримували КЕП у податковій, ці дані можна знайти за посиланням: https://acskidd.gov.ua/certs-crls  

Порада № 3 

Використовуйте операційну систему та веббраузер, які забезпечуються офіційною підтримкою виробників. 

Наприклад,  підтримка виробником операційної системи Windows XP була припинена 8 квітня 2014 року, операційної системи Windows 7 – 14 січня 2020 року.

Порада № 4 

Переконайтеся, що на вашому комп’ютері встановлено актуальну дату та час.  

Порада № 5 

Якщо у вас виникли технічні проблеми зі входом до Реєстру декларацій, скористайтеся розділом на сайті НАЗК (https://bit.ly/3ok3NYe). Якщо ви не знайшли відповіді на ваше питання, надішліть лист до нашої технічної підтримки на e-mail: support@nazk.gov.ua 

Щоб отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можна: 

·         звернутись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor;

·         зателефонувати до Контакт-центру НАЗК за номером +38(044)200–06–94;

·         скористатися спеціальними хештегами на сторінці Офісу розбудови доброчесності: https://www.fb.com/prosvita.nazk;

знайти необхідну інформацію завдяки пошуку за ключовим словом у Базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.

Повернутись