КОМПАНІЯ ДЕКЛАРУВАННЯ 2021
28.01.21Топ-5 технічних порад для роботи з Реєстром декларацій
Після оновлення Реєстру декларацій до особистого кабінету декларанта додалося багато зручних функцій. Зокрема, тепер під час роботи з чернеткою усі персональні дані зберігаються та доступні для продовження роботи з документом при використанні іншого браузера, комп’ютера або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Також при створенні нової декларації на основі попередньої забезпечено перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа (https://bit.ly/3ohfS0k).
Щоб коректно користуватися всіма новими функціями, перед початком роботи з Реєстром декларацій дотримуйтеся кількох простих порад.
Порада № 1
Для входу в Реєстр декларацій використовуйте веббраузери без вбудованого VPN.
Якщо ви використовуєте VPN, відімкніть його під час роботи з Реєстром декларацій.
Порада № 2
Перевірте, чи опубліковані сертифікати вашого КЕП на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, яким вам видано кваліфікований електронний підпис.
Наприклад, якщо ви отримували КЕП у податковій, ці дані можна знайти за посиланням: https://acskidd.gov.ua/certs-crls
Порада № 3
Використовуйте операційну систему та веббраузер, які забезпечуються офіційною підтримкою виробників.
Наприклад, підтримка виробником операційної системи Windows XP була припинена 8 квітня 2014 року, операційної системи Windows 7 – 14 січня 2020 року.
Порада № 4
Переконайтеся, що на вашому комп’ютері встановлено актуальну дату та час.
Порада № 5
Якщо у вас виникли технічні проблеми зі входом до Реєстру декларацій, скористайтеся розділом на сайті НАЗК (https://bit.ly/3ok3NYe). Якщо ви не знайшли відповіді на ваше питання, надішліть лист до нашої технічної підтримки на e-mail: support@nazk.gov.ua
Щоб отримати роз’яснення щодо заповнення декларації можна:
· звернутись до уповноважених підрозділів/осіб з питань запобігання корупції у вашій установі. Їхні контакти можна знайти у розробленій НАЗК “Мапі уповноважених”: http://bit.ly/map_anticor;
· зателефонувати до Контакт-центру НАЗК за номером +38(044)200–06–94;
· скористатися спеціальними хештегами на сторінці Офісу розбудови доброчесності: https://www.fb.com/prosvita.nazk;
знайти необхідну інформацію завдяки пошуку за ключовим словом у Базі знань НАЗК за посиланням: https://bit.ly/2LQ6QKf.