Засідання постійних комісій районної ради

09.12.21

9 грудня 2021 року за участі голови районної ради Василя Неборецького та голови районної державної адміністрації Олександра Гаврилюка відбулись засідання постійних комісій районної ради. Під головуванням голів комісій Віктора Пилявця та Юлії Луценко депутати напрацювали 25 проектів рішень, які виносяться на розгляд сесії районної ради.

Голова районної ради Василь Неборецький ознайомив депутатів із основними напрямки звіту про роботу районної ради 8 скликання.

Про програму економічного і соціального розвитку Тульчинського району на 2022 рік доповіла Людмила Квачук – начальник відділу економіки, стратегічного та агропромислового розвитку управління правового забезпечення та взаємодії з органами місцевого самоврядування апарату райдержадміністрації.

Начальник відділу фінансів райдержадміністрації, депутат районної ради Євгенія Ніколаєнко проінформувала депутатів про районний бюджет на 2022 рік, про внесення змін до районного бюджету на 2021 рік, про затвердження звіту про виконання районного бюджету за III квартал 2021 року, з ряду інших фінансових питань, а також про списання заборгованості ліквідованого банку «Україна» та позики спілки «Світанок» Тульчинського району.

Членами постійних комісій розглянуто шість проектів рішень щодо затвердження проектів землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів на території Городківської сільської ради.

Депутатами також було розглянуто проекти рішень щодо переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Тульчинського району та передачі майна до комунальної власності. Члени постійних комісій підтримали зміни до регламенту районної ради, в частині проведення, в окремих випадках, пленарних засідань та постійних комісій ради в режимі відеоконференції. Депутатами також було напрацьовано план роботи районної ради на 2022 рік.

З нагоди дня місцевого самоврядування голова районної ради Василь Неборецький привітав усіх депутатів районної ради 8 скликання та вручив Почесні грамоти та подяки Вінницької обласної та районної рад.

Повернутись